Bio i kväll

Skönt att bloggappen funkar som den ska igen. Händer ju ganska ofta att jag tar upp mobilen och bloggar lite.
 
Idag får min lägenhet besök av okänt folk. Jag gillar inte att ha folk jag ej känner hemma hos mig när jag inte är hemma. Inte när jag e hemma heller ;) men absolut inte när jag ej är hemma. Man vet aldrig om det är ärligt folk. Och en gång var jag med om att de glömde låsa efter sig. De ska tydligen hit och byta lite saker. T ex duschslang osv. Ska bytas i flera lägenheter. De skulle tydligen komma mellan 8-17. Jag får väll inviga den nya duschslangen i kväll då innan jag ska i väg och möta Leone. Vi ska på bio och se Hobbit.
 
Jag älskar ju Sagan om ringen filmerna så jag har höga förväntningar på Hobbit. Ja jag vet att man inte ska ha det för då blir man lätt besviken men svårt att låta bli :)
 
Vill ni läsa leones blogg så kolla in här
http://www.finest.se/Leonemilton



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0