Jag ska äta fisk

Jag är ingen fiskälskare. Jag diggar verkligen sprödbakas torsk med potatis och filsås. Sen finns det nått annat spektakel jag gillar oxå. Vet inte vad det heter. Men det är typ det o jag äter det typ aldrig.
Nu har Sarah fått för sig att bjuda på rödspätta. Det e klart jag kan testa lixom. Kanske jag gillar det när det görs på hennes vis. Jag gillar ju hennes mat. Absolut hennes köttfärssås med bacon. Hmm längtar tills hon gör den igen.
 
Appropå mat så må jag ta och handla en hel del mat. Funderar på att handla det viktigaste bara (det e typ tomt hemma o har varit så sen jag flytta in) och sen låna nån polare som kan haka på till willys o hjälpa mig att bära. Ska i allafall skriva en lista på det jag vill ha hemma efter storhandling så kan man kolla i reklamen om det finns extrapris på nått av det o ta det just då under extrapriset.
 
Sitter o kollar lite skeptiskt mot Sarah o spisen just nu. Fisk luktar inte gott
Sarah
2012-08-28 @ 02:13:50
URL: http://sarahwithlove.blogg.se

Haha heeyyyy!!! Den blev ju bra när den va färdig iaf ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0