Fixa i lyan

Har sovit hos sarah de senaste nätterna så det har inte blivit mycket gjort här hemma. Men idag pysslas det här hemma. Jag hoppas att komma en bit på väg innan robinson i kväll. Har ju fått in mina tvkanaler idag. Trodde jag skulle ha samma basutbud som många i stockholm har. Typ 1an, 2an, 4an och 6an. Men jag hade fler än så :) 11an,7an, 3an, 5an, 4sport, barnkanalen. Sen fanns det nått mer oxå. Så jag e nöjd :)

I morgon lämnar jag stockholm. Det har hänt en sak i familjen så jag åker till ösd på obestämd tid. Jag hoppas allt vänder snart. Det var en av sakerna som fick mig att må dåligt i går o jag e glad att jag va me sarah i går som satt o höll om mig o pussade mig på huvudet. Gårdagen var ingen bra dag men sarah fick det att lätta lite. Hon kallar sig för min pajas. :p

Resan till ösd försenar min träff med johanna o lilla lisa. Först blev jag sjuk o sedan blev det resan. Vill ju snusa bäbis :/ lisa är johannas brorsdottet. Tror hon är 1 månad nu.

Så snart det blir paus på tvn så ska jag gå in i köket o skura ett skåp som jag upptäkte inte var så nice. Sen har jag tänt en rökelse här hemma. Mys :)

Till alla som läser så vill jag uppmana, ta hand om varandra

Sarah
2012-08-28 @ 18:26:46
URL: http://sarahwithlove.blogg.se

Haha yes större pajas än mig får man leta efter ;)

Mikkis
2012-09-02 @ 13:04:33
URL: http://mikkismusse.blogg.se

Hoppas de blir bra <3 Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0