På jobbet

Sitter på jobbet. Gissar att min rast är slut när som helst.
Från och med torsdag så ändras mina arbetstider. Gillar mina nya tider bättre än dem jag har nu så det tackar jag för :)

Idag började vi dagen på ett lekland. Jätte kul :)
Barnen trivdes som fisken i vattnet :)

Jag skulle ha varit på ett lekland i går oxå men Emilia fick magsjuka stackarn :(
Så det får bli en annan gång. Vi hade säkert haft jätte kul :)

I kväll blir det träning igen. Blivit en del träning på sistone.
Det jobbiga är ju inte själva träningen. Eller jo det är ju jobbigt men det är ändå jobbigare att ta sig dit. Bara man är där så går det ju lixom.
Idag måste jag försöka mig på mer kondition. Har blivit en del cykling och magträning men måste börja springa mer

Nej åter till arbetet :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0