April april

Kan ni vänligen tala om hur gammal ni är? frågade försvarsadvokaten. - Jag är 86 år gammal, sa den lilla tanten. - Berätta nu, med egna ord, vad som hände kvällen den 1 april 2009. - Ja, jag satt ju där på verandan, sa tanten, när min unge granne kom och satte sig bredvid mig. Han berättade att han tyckte om äldre kvinnor och att jag var väldigt sexig. Han började smeka mig på låren. - Hindrade ni honom? frågade förvarsadvokaten. - Nej det gjorde jag inte, sa den lilla tanten. - Varför inte? - Det kändes så skönt. Ingen har gjort så med mig sedan min Albert dog för 30 år sedan. - Och sedan? - Han började smeka mina bröst. - Hindrade ni honom? - Nej det gjorde jag inte. - Varför inte? - Hans smekningar gjorde mig alldeles varm i hela kroppen, jag har inte mått så bra på åratal. - Vad hände sedan? frågade försvarsadvokaten. - Jag kände mig så upphetsad att jag bara la mig ner och sa: - Ta mig unge man, ta mig! - Nå, tog han er? - I helvete heller! Han skrek bara: "April, April!!" Och det var då jag sköt den jäveln.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0