Världens bästa

Har ju haft problem några månader och idag kom mailet jag väntade på. Negativt :( Kunde ha varit värre, jag måste tänka så. Jag var gråtfärdig när jag ringde mamma. Men tack vare henne o pappa så känns det bättre nu. de hjälper mig och förhoppningsvis så blir allt bra den 18e nästa månad istället. Peppar peppar. Jag är skyldig pappa en hel del pengar tack vare detta problem och det blir bara mer o mer men om allt går som det ska så får jag retruaktivt när jag väl får pengarna och då blir jag nästan helt skuldfri. Men pengarna för din ögonoperation då som du e skyldig din pappa tänker nog ni nu. Han sa nyss i telefon att han bjuder på det. Jag blev gråtfärdig. Det var skillnad på tårarna på bussen idag och de jag fällde nyss kan jag lova.

Är så glad att jag har den familj jag har <3
Mikkis
2011-09-15 @ 19:09:40
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Va har hänt gumman??? Kraaaam <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0