Vänlista

Välj ut 5 vänner och svara på dessa frågor om dem

Jag valde:
Mikaela
Hummern
Linn
Tiia
Cissi


1. Vilken låt får dig att tänka på din vän
Mikaela: Arvingarna - Underbart.

Hummern: Barbados - Pojkarna i polen.

Linn: Molly Sanden - Samma himmel

Tiia: Arvingarna - Hon kommer med sommaren

Cissi: A-teens - Floorfiller



2. Hur fick ni kontakt första gången
Mikaela: Nätet tror jag och sen möttes vi live på en Arvingarna kryssning

Hummern: Lunarstorm när hon nyss fyllt 14 år. Möttes live i Göteborg när hon sagt att jag fick slagga hos henne när jag skulle dit och kolla in Dhani

Linn: Sebastian Karlssons hemsida. Sedan juli 2006 möttes vi live i Stockholm

Tiia: Hon tog kontakt med mig på en Arvingarna sida då en person som jag umgicks med då hade lovat Tiia att hon skulle få bo i våran hytt (hon hade ej frågat mig om det var okej) och Tiia tyckte att vi borde snacka lite på nätet innan vi möttes. Live blev på en Arvingarna spelning i Hudik

Cissi: Hon såg mig i kungsan i stockholm men jag minns inte om jag såg henne och sedan tog hon kontakt med mig på A-teens hemsida då hon kände igen mig på bilden. Sen möttes vi live på tcentralen i Stockholm när jag var på väg hem till Östersund från en stockholmsvisstelse. Tror hon var 16 år då.



3. Beskriv din vän med 5 ord
Mikaela: Porrig, Snäll, Go, Arvingetok, Cardriver

Hummern: Knäpp, Konstig, Snäll, Inspererande, lyssnare

Linn: Porrig, snäll, knäpp, kåt, mysig

Tiia: Kåt, snäll, näbbmus, londonbabe, partybrud

Cissi: Rosa, snäll, cafemysare, gullig, barnälskare



4. Vad skulle du vilja göra för att göra din vän glad
Mikaela:
Hummern:
Linn:
Tiia:
Cissi:
Jag har valt att ta samma på alla. Skulle samla alla och vilja ha massor med pengar och ge dem en helg som skulle göra dem glada. Bjuda dem på hotell och resorna till och från den staden hotellet kommer vara i. Oså ser vi till att parta loss tillsammans, shoopa, fika osv.
En helg fri från bekymmer


5. Berätta om ett minne som du inte kan glömma
Mikaela: När du låg på golvet o var packad o skrek på Tommy ;)

Hummern: När du fixade en tågbiljett som en present så att jag skulle kunna stanna längre i gbg och sen tog med mig till Ulricehamn för att få se Patrik

Linn: Vårt äventyr i Kovland och Jättendal

Tiia: När jag blev så packad i Sundsvall så jag bara ville gå av bussen hela tiden och spy men du stoppade mig

Cissi: Vårt första möte på tcentralen. Du piggade upp mig med en kaka för att vi båda hade namnsdag den dagen


6. Det bästa med din vän (Välj en sak)
Mikaela: Aldrig långt till ett leende
Hummern: Envis. Oftast är det bra
Linn: Knäpp
Tiia: Lätt att prata med
Cissi: Mysig

7. Lägg upp en bild på er två


Cissi -> Linn-> Tiia-> Mikaela-> Hummern

Hoppas flera av mina vänner oxå gör den här listan o att jag kommer med på någon. Vore kul att läsa :P



Tiia
2011-09-14 @ 15:11:08
URL: http://hush.blogg.se/

Roligt att lasa :-) jag kanske gor en likadan :-). Men du har fel ang en sak, vi traffades inte live for forsta gangen pa en Arvingarna kryssning, vi traffades pa en Arvingarna spelning tillsammans med Stina och Camilla. Jag tror det var i Hudik.

Maria Bredin
2011-09-14 @ 17:10:29
URL: http://mariachen.blogg.se/

fixat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0