Urs

SJ kan verkligen ställa till problem. Nu har de väkt jobbiga minnen till liv. Jag har SJ prio kort och de har alltid skickat till den här adressen när det ska komma ett nytt kort osv. Tills för ett tag sedan. De säger att de skickar ut nya när jag säger att jag inte fått dem men de kommer aldrig fram. Idag frågade jag varför. Då gav de mig adressen de skickade till. Inte min förra bostad utan den innan. Hade de skickat till min förra bostad så hade de inte gjort så mycket. Ingen där som vet vem jag är ändå. Men nu valde de den som inte bara väker mina minnen till liv utan även de som får posten med mitt namn. Det sista jag vill är att de ska kontakta mig.

Jag fattar inte. Varför tar SJ plötsligt en helt annan adress. Och det är ju min nuvarande som står inne på mitt SJ prio konto och jag har bott här i snart 6 år. Och jag bodde typ 1 år på min förra adress men ändå valde de adressen innan den. De måste ha fått 2 brev och ett 3e på väg med mitt namn på nu.
Mikkis
2011-09-06 @ 16:46:26
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Ingen höjdare alls du :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0