Frusen dag

Jösses vad jag har varit frusen hela dagen. Absolut här hemma. Det är som om de inte har satt igång nån extra värme nu när det är höst ute. Har legat under täcket i soffan medans jag glott på tv för att inte frysa. Nu behöver jag inte följa True talent längre. För idag gjorde Pernilla ett stort misstag och skickade hem Anders. Kan ju vara så att hon krävde mer av honom och Anna för att de har jobbat som artister för Anna fick oxå åka. Pernilla skulle ha varit ute och sett Anders när han uppträder. Då hade hon inte ha skickat hem han. jag har haft den turen och även fast han vickade i ett band den kvällen och inte kände till alla låtar lika bra som han skulle ha gjort i sitt egna band så var han jätte bra.

Jag bläddrade mellan true talent och Robinson. Alltså jag vill slå den där snubben som anser att kvinnor inte har samma värde som män. Kvinnor kan inte vara lika bra ledare som män osv. Idag sa Paolo till o me till tjejerna att de fick slå snubben om de ville. Jag skulle ha gjort det ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0