Putts putts

Hej jag heter Rulle, chokladrulle

Håller på och piffar i köket. Såg att det lilla fönstrets insida behövde sig en omgång så den har jag puttsat och jag kan medela att jag har världens träningsvärk idag. Att sträcka sig upp o ner mot fönstrett (orka inte dra fram en stol) kändes i röven ;) Testade ju "mage, rumpa, lår" i går. Och den känns. Idag har jag vilodag. Har ju ändå tränat 3 dagar i rad så kroppen måste få sig lite vila.

Såg ni 2 och en halv män i går? Tycker det var roligt. Visst serien är Charlie men tycker ändå den var bra utan honom. Och man insåg hur rolig Alan är. Jake däremot är inte lika rolig längre. igår var han inte me så mycket men har reagerat under förra säsongen oxå. han var bättre som liten. och om 1 år så är han inte halv längre. Dags att låta han flytta hemifrån och ta in en ny unge? Alan kanske har en unge där ute någonstans. Eller varför inte Charlie? me tanke hur han knulla runt ;)

Nej nu ska jag halsa vatten, fixa lite mer i köket innan det blir fixning på mig oxå innan Top model.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0