Neje

Affären där jag hittat en julklapp till Cissi har slagit igen. Fan oxå. Får kolla om den finns i Sundsvall då jag och familjen ska dit innom de närmaste veckorna. Ska dit över dagen och hälsa på Birsta. Men det ska ju vara en dag då alla 4 kan oxå. 4 pers som bor i 4 olika lägenheter med 4 olika liv.

Känner mig helt matt i bena efter dagens träning. Och ändå gick jag 15 min tidigare för att magen bråkade som fan. Fan vad ont det gjorde. Som tur var så var den snäll under massagen. Men direkt efter den så, ja det blev att låsa in sig på toa ett tag om man säger så. Men nu mår man bra ;)
Bara synd att magen började bråka 3 minuter innan passet och inte 20 min innan. Men har tränat 3 dagar i rad så jag behöver inte få dåligt samvete.

Har suttit och kollat runt på julklappar igen (och födelsedagspresenter) och hittat en till present till Linn. Både hon och hummern fyller år snart o sen är det jul oxå så där blir det dubbelt upp för dem. Har dock inte kunnat köpa några än.

Nej för fan, jag borde städa. Föresten, angående mitt förra inlägg om serier. Vilka serier följde ni runt 80 och 90 talet?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0