Måndag är det idag

Här håller det på att städas. Just nu är det sovrummet som görs. Ja inte just nu då. Satte mig ner en snabbis bara för att se om det kommit upp fler bilder på fb. ha ha jag e knäpp. det är redan massa bilder uppe hos henne men ändå vill jag bara se mer och mer. Älskar henne så <3 Men jag driver nog hennes mor till vansinne me mitt tjatter om bilder ha ha. Förlåt.
Längtar tills den dagen jag kan finns där för henne till 100% istället för 30 :(
Men det är inte det lättaste när man bor 60 mil bort men hennes mor vet att jag ändå finns där för henne <3
Tvivla aldrig på det Linn. Uppfattat?? Och detsamma gäller dig, finns där för dig <3

Mitt rum är fullt med böcker och då är det inte i bokhyllorna. Jag har tagit en ny bok o läst o sen bara slängt på golvet. Inte bra. Så därför ska det tas ut disk, plockas grejer, damsugas osv där inne idag. det borde rensas bland gamla tidningar, papper osv oxå men det får bli senare. Nu är uppgiften att städa hela lyan först så det ser bra ut. Sen får det bli rensning. Tänkte ha loppis oxå så det blir att kolla sånna saker oxå efter städningen.

Vilket väder ute. När solen ligger på så blir det som en bastu här så jag öppnade balkongdörren. Hopaps jag slipper getingarna bara. För de jävlarna är inte döa än. De verkar digga mig på bussarna. Vart jag än sätter mig så ska de vara hos mig. men vad fan stick. Eller nej försvinn menar jag. Om jag är riktigt duktig med städning så ska jag fira med en promenad sen. Klockan e ju inte ens 13 så jag tycker vädret borde hålla i sig några tim till :)

Negativt mail fick man i morse oxå. Suck. Häng mig eller nått. Aja bara att fortsätta hoppas på att det händer snart. Kom igen nu. PLEASEEEEEEE

Nej nu får jag sluta att lata mig. Dags att börja krypa in under sängen

Tjipp
SOFIA
2011-11-01 @ 11:06:35
URL: http://bysofia.se

Ledsen för sent svar men tusen tack fina du! Hoppas nu du får en härlig Tisdag! KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0