Linn i alla mina drömmar

Linn har tydligen bestämt sig för att vara med i alla mina drömmar om nätterna den senaste tiden. I förrgår så bråkade vi som fan. Vi skrek åt varandra och höll på. Jag har aldrig bråkat så mycket med någon som jag gjorde då. Plötsligt var allt över och vi pratade på som vanligt. Eeeh?
I går minns jag inget av drömmen. O i natt så var det nån som var ute efter oss. Cissi var oxå med då. Ena stunden var vi vid indalsälven o sedan vid östersjön. De flöt ihop i natt. Lyckat ;)
Jaha vad ska vi göra i natt då? Kan vi snälla ta en bra dröm då för de senaste 3 nätterna har varit jobbiga drömmar på ett eller annat vis. Ja nu minns jag igår drömmen lite. Vi var på kryss o mycket mer minns jag inte. Inte mer än att det var en negativ dröm.

Nej för fan nu ser vi till att nattens dröm blir bra. Kanske vi kan hoppa hand i hand på en blomsteräng?
Eller springa runt på en lekplats och leka med Emilia, Kristin och Lillian?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0