Kattvakt

Jag ska vara kattvakt från och med onsdag nästa vecka. Åt 3 okända katter. Jag älskar katter och när de via mamma fick veta det så frågade de om jag kunde se efter dem. De gånger jag åker bort så är broder här. För jag kommer ha dem väldigt länge och dessa planer är redan kirrade lixom. Man undrar hur hur katterna är. Om de studsar på mig om nätterna. För några år sedan var jag kattvakt åt 2 katter. Den minsta anföll mina fötter hela tiden när jag sov och den större (som hette Elvis) satte sig på min mage vid 7 på morgonen (om inte tidigare) och sjöng en serinad för mig. Heter man Elvis så gör man.

Nu ska jag ta mitt onda ben (jag föll idag igen o slog andra knät, dock inte lika hemskt fall som sist) och ta ett bad tror jag. Lär nog bli ett fint blåmärke det där. Vem fan har polerat lite av mitt vardagsrumsgolv. Det är svinhalt. Jag får ta o se om jag kan få det mindre halt. Livsfarligt.

3 dagar med bara helsike. Hmmm skulle fortfarande vilja höra nått positivt so give it to me :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0