Inte på lat sidan

Vad gör man om man vaknar med ryggvärk och har bodypump inplanerat. Ja då blir man tvungen att boka av. Men jag tänker fan inte ligga på lat sidan för det. Jag ska på möte sen men istället för att ta bussen så tänker jag gå dit. Det blir ju ungefär 45 mins promenad tror jag. Mellan 30 - 45. Ska ha på min promenad app för att se. Så det blir i allafall lite träning. Det hade varit så lätt att ta bussen men det tänker jag fan inte göra.

Mötet ja. Är det nått jag avskyr (snarare är livrädd för) så är det att prata inför folk. Absolut de jag inte känner. Och det ska jag göra idag. Det sjuka e att jag gör detta frivillig. Om jag nu avskyr det så mycket, varför gör jag då det? Jo för att hjälpa en liten flicka med hennes liv. Kan jag vara till hjälp och få någon att må bättre så gör jag det. Detta kommer ta flera timmar så jag vet inte när jag kommer hem men innan jag börjar gå så ska jag ringa (och äta lunch) och störa pappa på jobbet för han fyller 60 år idag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0