Fredagens idol

Okej vad hände? Var det för att jag gillade Denise i fredags? För jag har inte gillat henne alls innan. Fanns 3 stycken som platsade att åka ut. Andre, Linni och Emil men ingen av dem satt löst. Lixom va?
Kolla man på facebook så sa många den eller den borde ha åkt ut. De flesta tog den ene helt olik de andra fbarna men en var alltid detsamma. Linni. 9 av 10 på min facebook sida ville att Linni skulle ha åkt ut.

Denise gjorde en låt jag aldrig gillat men när hon gjorde den så kunde jag lyssna. Samma sak med Molly.
Amanda Persson har jag haft svårt för men den här kvällen gillade jag henne. Hennes låt kände jag igen tack vare att Linn spelade upp den för mig i Gävle.

Utmaningen på fredag är "Från sverige till världsstjärna"
Det jag gissar är att de ska göra låtar av svenska artister som blivit väldigt stora utomlands.
A-teens vore ett bra val där men ingen lär ta nån av deras låtar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0