Bättre

I morse när jag vakna så trodde jag att jag skulle få spader. Ni vet hur det kan vara när man e förskyld. Näsan e täpt så man andas gernom munnen hela natten. yepp min mun och hals var som sandpapper när jag vaknade. Min frösta tanke var *hur ska jag palla att jobba?*
Men det är alltid värst på morgonen. Visst är jag trött nu men det är skillnad från i går den här tiden. Jag märkte att jag orkade med arbetsdagen bättre än i går. Kanske är en kort förskylning denna gången. Låter bra för jag har planer på att träna på söndag ;) I morgon kommer jag gå mycket så det blir träning på sitt vis.

Fick föresten svar på en av sakerna jag skrev om tidigare men nu måste jag vänta på ett nytt svar ha ha. Men det går åt rätt håll i allafall :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0