Ännu en lördag

Godmorgon/eftermiddag. Beror ju på när ni vaknade. Vissa av er kanske inte ens har vaknat än. Jag har varit vaken i några tim men gäspar fortfarande. Ännu en natt där jag är fast någonstans. Man är glad när man vaknar.
Tanken är att jag ska städa lite innan jag kryper ner i badkaret. Råttboet på min skalle behöver sig verkligen en omgång och sen blir det dans. Jag gillar folkets hus (som de har döpt om till osd) för det är som en balkong efter väggarna så om man känner för att bara sitta och se på banden som spelar (det är 3 st i kväll) så är det den perfekta platsen om man inte vill bli pådansad. Jag har ingen förköpsbiljett för man kunde bara köpa förköp om man skulle gå båda kvällarna (var 3 andra band i går) så jag får vackert vara där i god tid och hoppas på att jag kommer in :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0