Natti

Hej i natten. Jag som tänkte somna för nån timme sedan men fastnade på facebook med Bizze. Dock borde jag avsluta med henne snart så att det inte blir för jobbigt att komma upp i morgon.
Kan bli lite konstiga hopp i våra samtal. Allt från avrakat hår, tandläkare till bisamråttor och arbetsförmedlingen. Ibland får man sig ett gott skratt :P

Förskylningen är bättre nu och blir den inte sämre så behöver jag inte boka av träningen på onsdag. Dock är det så att typ all personal o även massor me barn på jobbet är förskylda så har jag osis så. I början av förra veckan kände jag mig bara hängig men sedan slog det ut. Fan oxå. Men nu så peppar peppar.

Nej, dags för ett glas isvatten och sen hopp i säng



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0