Ett svar

Kände att jag ville skriva ett inlägg med ett svar på denna komentaren utifall det är fler av er som har tänkt tanken :)

Me om Arbetslös:
Det är ju nu du ska passa på att söka jobb någonannanstans i Sverige
vilket ypperligt tillfälle att få en spark i baken och göra nåt åt sitt liv


Svar:

Jag fick ingen spark i baken för jag hade redan den planen. Hade redan börjat lite smått. Så det hade varit skönt att ha kvar jobbet tills allt var klart. Visst du har rätt i att vissa behöver en spark i röven för att komma någonstans :) men den behövde inte jag.
Man kan säga att jag sprang ifrån foten :P
Sofia
2011-11-15 @ 18:02:16
URL: http://fiian.blogg.se/

Det var en lite märklig kommentar kan jag tycka.. Det är väl inte upp till någon annan vad som ska och inte ska sparka dig i röven, att ens liv får det innehåll man önskar får man ju skapa för sig själv!

Det är klart att det alltid är tråkigt med en uppsägning, även om du redan var på väg åt nytt håll med jobbsökandet så är det ju skönt att ha nåt under tiden..

Jag skickar dig varma kramar och ett stort lycka till med jobbsökandet!

Maria Bredin
2011-11-15 @ 18:21:58
URL: http://mariachen.blogg.se/

Sofiia: Ja jag vet inte ens vem människan är så man drar lite på munnen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0