Att vara långt borta

Än en gång är jag för långt borta för att finnas där. Idag blev en vän påkörd av en bil. Hon överlevde som tur var och det gick bättre än vad det kunde ha gjort. Och här sitter jag 60 mil bort o kan inget göra. Om jag bara bodde där nere så hade jag slängt mig på första bästa buss/tbana/pendeltåg och åkt till henne för att se till att hon mådde så bra som möjligt. Jag vill inte ringa heller utifall hon ligger o vilar. Vill inte störa. Inte idag åtminstone.

Efter jag fick veta det där så spelade jag upp olika scener framför mina ögon hur det kunde ha gått :/
Du skulle bara våga lämna jordelivet *hyter med näven*
Inte fören du är 100. Du ska leva och må bra.
Jag skulle inte vara hel utan dig <3

Urs detta får mig att tänka på den här videon. Precis som i slutet av videon så kan flera personers liv slås sönder av att en enda person försvinner.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0