Vinnaren

Som jag förutspått så gick det bra för Sverige i ESC. 3e plats är fan inte illa och vi var verkligen nära en 2a plats till och med. Bästa placeringen sedan 1999. Bra jobbat Eric :)

Så vad tycker jag om de som vann då? Helt okej faktiskt. Jag hade dem som nr 2. Först hade jag England som nr 2 men när jag fick höra dem göra den live (bara sett en musik video innan) så fick de hoppa ner till plats 4 för mig. 3a låg Danmark. Snacka om att Danmarks låt har samma melodi som Sing for me med Andreas Johnsson. Och dansken e inte lite fräck heller ;) När Danmark fick sin tolva så kläcker han ut sig att han vill ligga med henne ha ha.

Sverige var bäst tycker jag men eftersom de inte vann så tycker jag att rätt vann. Tycker killen påminner lite om dansaren Jonathan från lets dance.

Så Grattis Eric till 3e platsen och Azerbaijan till vinsten :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0