Älskade unge <3

Lilla tösen vad jag älskar dig. Du tillhör inte min familj men jag älskar dig som om jag vore din riktiga moster.
Jag minns när det började bli dags för dig att födas. Hur din mamma hade ont och satt och bloggade om det. På den tiden var inte jag o din mamma nära vänner. Vi var vänner men inte nära. Dock hade jag turen att det förändrades :) Du kom till världen den 24e mars 2009 och jag såg bilden av en nyfödd liten flicka och jag fattade tycke för dig direkt.

25e juli 2009 fick jag träffa dig första gången. Jag skulle möta dig och din mamma i gamla stan och jag min nöt gick fel det första jag gjorde. Grattis pucko. Men hittade tillslut fram. Njöt av att titta på dig. Du var så söt. Och jag mins att jag tänkte att det är klart du är söt med den mamman. Gav dig en kanin mins jag som du kunde gosa med.

I september samma år fick jag komma på ditt dop. Jag bjöd typ in mig själv. Jag gav din mamma en pik att jag ville komma he he. Och jag är glad att jag fick komma. Även om jag blev bestulen på tågresan ner. Jag satt där i kyrkan o hörde dig få ditt namn. Och jag bara log innombords.

Jag har haft tur att få träffa dig flera gånger under dina levandsår. Men inte tillräkligt. Men det är så när det är så många mil i mellan oss älskade barn. I sommar så tänker jag försöka ha några dagars semester i Stockholm. Och om du är hemma så hoppas jag att du o din mamma vill träffa mig. Hade jag bott i Stockholm så hade jag mer än gärna suttit barnvakt åt dig då dina föräldrar hade behövt en.

Åren går och i mars fyllde du 2 år. Känns som det var i går din mamma skickade bilder på sin mage som växte med dig innuti. Innan man vet ordet av så får jag ett sms av dig där det står *Maria jag ska gifta mig*
och den dagen i kyrkan (som jag förhoppningsvis blir bjuden på) så kommer jag gråta av glädje, precis som en mor gör.

Jag ser fram emot att följa din utveckling, och har du nått du behöver prata om, om du behöver hjälp så finns jag här för dig. Vart du än är, hur långt du än är ifrån mig så kan du alltid lyfta luren och höra av dig till mig för jag finns alltid här älskade Emilia. Me dig här blev det en helt annan värld och jag är så glad att du är här.

Niklas Strömstedts låt "Nu har det landat en ängel" får mig att tänka på dig
Niklas Stromstedt – Nu har det landat en ängel (till er med spotify)

Hur mycket jag tycker om dig, hur mycket du betyder, hur mycket jag vill finnas där för dig går inte att beskrivas. Jag hoppas att jag får visa dig det genom hela ditt liv.

Jag är så glad att du finns Emilia <3
Älskar dig av hela mitt hjärta



Vårt första möte



Ditt dop. Här är du med dina föräldrar



Festen efter dopet. Redan där börjar du inse att människan bakom kameran inte är klok.



Du och din mamma. Jag älskar den här bilden.



Du och jag <3



Jag älskar dig. Det syns nog här på bilden



Du är ett litet busfrö



Puss älskade barn



Ser fram emot att se dig växa upp



Du är tokig i din mammas telefon. Är osäker om detta kanske är din mormors du leker med
Tiia
2011-05-05 @ 15:20:44
URL: http://hush.blogg.se/

Gulligt :-)

Olivia
2011-05-06 @ 22:37:51
URL: http://smsalåna.nu

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Maria Bredin
2011-05-06 @ 22:43:01
URL: http://mariachen.blogg.se/

olivia: ja jag har designat den själv




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0