Smeknamn

Har märkt att jag har smeknamn på nästan alla mina vänner

Mikaela = Mikkis. Jag säger aldrig Mikaela till henne numera

Johanna = Jonna. Men dock så säger jag mest Johanna än så länge

Cissi = Cic. Men mest är det Cissi jag säger eftersom det är ett smeknamn på Cecilia. Sen händer det att jag kallar henne för mitt krasse ;)

Linn = Li. Men säger det aldrig

Jörgen = Julle. Kan bli allt från Jullebulle till Julleknulle ;)

Emma S = Hummern

Emma L = Em

Tiia har jag inget direkt smeknamn på men brukar kalla henne min näbbmus :)

Camilla = Cam

Elin = Elle

Suzanne = Suzz


Vad har ni för smeknamn på mig?
Tiia
2011-05-15 @ 14:27:40
URL: http://hush.blogg.se/

Majja :-)

Emma
2011-05-16 @ 06:31:40
URL: http://ingenvanligbrunett.blogg.se/

Räkan, Marija, Majjjjjjjjia :D

Suzz
2011-05-16 @ 11:20:30

Hihi det finns allt många namn jag använder på dig, men typ: Mattfransen, Majja, Majlis, Majsan .. Allt på "M" i alla fall ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0