Normal dröm? Skulle inte tro det

Hela drömmen var helt psykad tycker jag. Men det jag inte kan släppa är att jag låg med dileva. iiiuuuu.
För det första var han oskuld (Inge fel med det) och sedan när jag tyckte att han tog sådan lång tid på sig o jag sa *men kör in den då* så var den tydligen redan inne. Jaha den var liten. Sen så kunde nån komma in när som helst och folk kunde lätt se oss fasten vi var innom hus.
Då föredrar jag verkligen delen där jag skulle köpa en grusväg.

Gjorde nyss ett test på facebook. Fråga grodan. Rekomenderas ett stort glas vatten innan samlag
Var det därför det gick åt skogen me dileva i natt?
Vi har baaaaraaa varandraaaaaaa
Herre min skapare.





detta skrev jag på måndagen. Men eftersom blogg.se är konstigt nu så vet jag ej när det dyker upp eller vilket datum som står
Tiia
2011-05-10 @ 20:38:02
URL: http://hush.blogg.se/

Haha du kanske skulle bli Fru Dileva ocksa? :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0