Men du är fin i håret

Häromdagen när jag kom till jobbet så ropade ett av barnen på mig. När jag kom fram till henne så tittade hon på mig och log och sa "Jag tycker faktisk du är fin i håret ändå"
Jag tackade men kände mig förvirrad. Snackade med en arbetskamrat som kom på att jag dagen innan pratat om att jag borde klippa mig. och det hade tjejen snappat upp och ville berätta för mig att jag var fin i håret även om jag inte klippte mig. Gulligt :)

I går gjorde jag en vurpa i trappen. Som tur var så var det inte i en trappa utan på det släta golvet. Mina skor var för hala för golvet. Jag måste ha sett ut som bambi på hal is. Med påsar i båda händerna tappade jag ballansen och landade på höger skinka. Idag är det svårt att gå för skinkan gör ont när jag rör mig. Har inte kollat om jag fått nått blåmärke dock.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0