Lite rädd faktiskt

15e juni så ska jag opereras. Jag e inte nervös men däremot lite rädd. Man vet ju inte vad som kan hända. Men förhoppningsvis så går allt bra och jag får bättre syn :) Operationen görs efter jobbet och när allt e klart så är det bara att åka hem. Pappa kommer att hämta mig eftersom det inte vore så bra för mig att ta bussen ;)
Har kollat på lite olika solbrillor men inte bestämt vilket par jag ska köpa än. Vet bara att det ska bli ett par helsvarta.

Tänk att få busa me barnen utan att känna att glasögonen är i vägen. Tänkte på det i går när jag låg på gräset med 3-4 ungar på mig. jag tycker ju om att brottas osv med barn men känner att jag inte kan göra det fullt ut me dessa på näsan. Men om allt går som det ska så kommer jag kunna brottas ordentligt innan semestern :)

Har nån av er gjort ögon laser operation?



Tiia
2011-05-21 @ 22:36:23
URL: http://hush.blogg.se/

Jag har hort om en massa personer som gjort en san operation och ingen av dom har angrat det men jag forstar att du ar radd men jag skulle nog vara annu raddare.

Jag ar valdigt kanslig nar det kommer till mina ogon. Jag skulle nog fa panikangest innan operationen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0