En ny dag

Sov hårt i natt så jag vaknade med huvudvärk men nån tablett och jag är på G igen. Låg kvar i sängen en stund och tänkte på allt jag och Linn planerat. Längtar :)
Måste komma ihåg att ladda mobilbatteriet till i kväll eftersom hon skulle ringa då med. Min mobil äter ju batteri. Så tills jag får tillbaka min andra mobil så får mobil laddaren haka på i handväskan de gånger jag ska vara borta hela dagen. man vet ju inte hur mycket mobilen kommer att användas lixom.

Annars har jag inte så många planer för idag. Promenad och städning tror jag det blir. Klockan e ju redan mycket och jag har inte kommit igång än. Men är det lördag så är det ;)
Just ja, fick ju en uppgift av en arbetskamrat som jag ska fixa tills på måndag. Får inte glömma det. Jag som inte brukar jobba måndagar ska ju jobba denna måndag så jag måste komma ihåg att uppgiften måste vara klar på söndag kväll och inte måndag kväll.

Nej nu känns det som om jag mest svammlar så nu blir det på med kläderna eller så läser jag lite först o sen klär på mig. Ja mitt svammel fortsätter tydligen ;)
Ringa Linn, läsa, sen klä på sig, ja så får det bli. Tjing :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0