Blod

Alltid lika intressant att ta av sig ett plagg och upptäkta en blodfläck. Då börjar man fundera, hur? var?, när?
Jag slog i o försig i foten i morse strax innan jag drog till jobbet och nyss när jag tog av min sockan så var det blod där nageln börjar. Vad kallas den tån då? Lång tån? Tänkte eftersom den sitter i mitten som långfingret gör ;) Dock så är den mitten tå för längd och plats. Aja sak samma.

Undra om Linn ens hörde hälften av det jag sa i dag. Hon ringde när jag slutade jobbet och det blåste som fan i dag. Och me tanke på all blåst så kan det inte ha varit det lättaste att höra vad jag sa. Vi pratade länge så hon fick följa med till tågstationen oxå där jag skulle hämta ut en tågbiljett. Det regnade och blåste. Rena höstvädret. Fattar inte att ungarna inte blåste bort idag när vi var ute och lekte.

Nu tänkte jag leka spa här hemma. Tjing

P.S här kommer lite bilder att titta på (Linn, Mikkis, Hummern o jag)




Tiia
2011-05-25 @ 00:08:05
URL: http://hush.blogg.se/

Din "fuck you" tå med andra ord? :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0