Yeeeeeees

Bra svenska folket. Det var på tiden att rätt vann :)
Just nu undviker jag facebook ;) Det är alltid nån som ej är nöjd och jag har inte lust att se allt gnäll :P
Jag vet ju hur det känns dock. Jag har tyckt att fel har vunnit i många år nu. Så nu fick jag änkligen vara med om att jag tycker att rätt vann. Till o me pappa tror på Eric i eurovision (dock gillar pappa inte Eric)

Tycker synd om Brolle. Hans låt var värd en bättre placering. Sen var jag lite kluven oxå när det gäller Danny. Tänk om man hade kunnat låta både Eric och Danny vinna. Det hade varit nått. Men men de 2 bästa i topp. Inte illa pinkat. Undra hur många som gnäller nu att bara 14isar röstar på Eric ;) Aja jag får väll vara 14is då :) I dont care hi hi.

hummern
2011-03-12 @ 23:32:45
URL: http://galenhummer.blogg.se/

Inget fel på Eric, jätte charmig kille. En låt med helt Ok melodi, MEN rtexten? Fruktansvärt egoistiskt o inte bra nånstans. Tror inte du godkänner denna kommentar, :P men ville bara påpeka att de inte e fel oå eric utan texten ^^

Maria Bredin

klart jag godkänner. alla kan inte tycka lika och du skrev på ett bra sätt. Texten diggar jag för att den är lite annorlunda ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0