Nu vet jag

Aja nu vet jag att jag aldrig har betytt ett piss för dig. Jag har varit bra att ha när du inte haft någon annan.
ETT bråk på massor med år och du drar och enligt dig finns inget att reda ut. Trodde ärligt inte detta om dig. Dock förvånar det mig att du fortfarande har kontakt med en som du ofta pratar skit om. Fast du kanske tycker att ni är på samma våglängd eftersom hon har sagt flera gånger att du är barnslig och omogen.

Jag har ställt upp för dig många gånger. Jag hjälpte dig till och med me en julklapp som du skulle ge bort förra året. Jag satt flera timmar med den. Jag ansåg att man ställer upp för sina vänner. Jag blev glad över att du blev glad och över att personen du gav din julklapp till blev glad. Ändå ongrar jag mig inte, att jag gjorde den till dig. Konstigt jag vet.

Något som är mer konstigt är att jag saknar dig. Jag önskar att du ville prata om detta. Att vi kunde reda upp allt. Börja om.

Alla bråkar men betyder man nått för den andre så reds det upp. Jag försökte, flera gånger efter detta bråket. Du försökte inte alls. Så om du nu var ute efter att såra mig, låta mig inse att du bara lekt med mig i alla år så grattis, du lyckades :´(


linn
2011-03-01 @ 16:16:01

Så himla sorligt ='(

Tiia
2011-03-01 @ 19:20:36
URL: http://hush.blogg.se/

Jag tycker du ska lagga din energi pa dom som fortfarande alskar dig istallet.

Anonym
2011-03-01 @ 19:24:40

Tiia: Inte lätt dock. trodde ju Cissi var en av dem. 6 år var vi vänner. Och det vill hon bara slänga iväg. Men jag gör mitt bästa

Emma
2011-03-02 @ 10:47:48
URL: http://galenhummer.blogg.se/

://

Tiia
2011-03-02 @ 17:58:19
URL: http://hush.blogg.se/

Sant. Lattare sagt an gjort

Madeleine
2011-03-10 @ 20:01:41

FYFAN va du är patetisk. Så jävla pinsam Maria, att du inte fattar själv att du gjort fel. Grattis till ditt lyckade liv, not.

Maria Bredin
2011-03-10 @ 21:47:31
URL: http://mariachen.blogg.se/

Madde lilla det märks att du inte känner mig. Du kanske ska ta och snacka med cissi lite oxå. då skulle du veta att jag sagt förlåt osv. Och förlåt säger man när man vet att man gjort fel. nu vet du det. Sluta lägg dig i




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0