Hack hack hack och värsta klippet

Ena grinden på jobbet har varit svår att öppna. Isen har gjort så att ena delen är för långt åt ena hållet så när man lyckas stänga grinden så kilas det fast. Hoppas ni fattar vad jag menar. Så i dag tog jag fram vuxen spaden (hård och vass) och ställde mig och hackade medans jag höll koll på barnen. Såklart var det några barn som ville hjälpa till, vilket gjorde att jag fick vara mer försiktig och att det tog längre tid. Men de tyckte det var kul och det va ju huvudsaken :) jag fick till grinden tillslut. Men frågan är hur länge det håller. Det är mycket snö och is nu. Men våren närmar sig. Ja det är bara mars än men det går ju åt rätt håll. det var bra väder i går och ännu bättre idag. Dock sägs det att det ska bli kallt snart igen. Men det är som vanligt här då.

Det är torsdag i morgon. Snart helg. Skönt. Jag har inga planer på resa eller festa i helgen. Utan det ska bli vila och städning och om vädret tillåter så blir det promenader. Ska även kolla scemat på gymmet och se vad som finns. Förskylningen är mycket bättre nu så i morgon blir det träning. Då invigs mina nya skor. Har jag berättat om dem? Jag tror inte det. Det är så här att jag gjorde värsta klippet häromveckan. jag har ju problem med mina fötter så jag har svårt att gå och springa mycket när jag tränar. Har länge velat skaffa skor på "Gå o löp kliniken" men det har inte blivit av eftersom de är dyra där. Dock så är de väldigt bra. De kan det där med fötter. Men i allafall, mamma berättade att de hade rea där så vi drog dit. Jag provade flera skor i olika former och stolekar och hittade ett par som satt väldigt bra. Var som stötdämpare i hälen. Jag pratade med en som jobbar där vad jag skulle ha skorna till och de jag hade provat först som satt bra var perfekta för mitt ändamål. de jag höll i handen o tänkte prova kunde jag glömma. Dock så var skorna inte direkt snygga men om jag vill att fötterna ska ha det så bra som möjligt så. Skorna kostade 1400 kr typ innan rean. Och vad blev priset när rean sattes på då? Damidamdidaaaam 420 kr. Så jag gjorde värsta klippet ;)

Mina skor liknar den på bilden men mina är gula istället för röd/lila

Tiia
2011-03-03 @ 11:45:45
URL: http://hush.blogg.se/

Snygga




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0