Tacka fan för att jag inte kan sova

när jag sovit massor idag.

Jag som är lättväckt sov till o me med radion på. Somnade in med Titti och Benji i öronen. Men jag måste somna innan 3 i natt för jag åker en sväng till stugan i morgon. Bara i några timmar. Jag vet att jag inte borde åka någonstans när jag inte är frisk men det är inte det att jag ska jobba där uppe. Och mamma, moffa och broder är ju där så jag kan säkert bli lite ompysslad istället för att ligga ensam hemma i soffan och glo. Det sades nått om att vi skulle grilla kött, skönt att slippa tänka på att laga mat. Har knappt blivit nått ordentligt de senaste dagarna. Man orkar lixom inte när man e sjuk.

Broder vär ju här förut med lite jag bett han handla. Ska bli gott med äggröra och stekta tomater i morgon, mums.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0