Vilket uppvaknande

Snurrig dröm i natt. Jag mins inte så mycket men jag var med en exkompis och vi var i Amits trapp. Vad tusan vi nu gjorde där. och det lät som det kom nån och vi blev rädda att det kunde ha varit Amit så vi sprang ner i källaren. Men tydligen fanns det en utgång där nere oxå som han skulle ut igenom och fick syn på oss och kom fram för att kramas. Precis som i verkligheten så hade vi inte setts på många år. Sen dök hans polare upp oxå.
I verkliga livet så hade jag inte stuckit och stått kvar och sgat hej om det varit han. Har varit i hans trapp ganska nyligen eftersom en kompis bor i samma trapp. Eller bodde. Hon flyttade nyss. Och man behöver inte gå ner i en källare för att komma ut på baksidan. Att min exkompis fick panik och drog stämmer dock för jag minns när vi var vänner så stack hon jämt som jag var illa ute (Var ju mobbad o brukade bli jagad på gården). Själv var och är jag tvärtom. Ställer mig istället ivägen. Ganska korkat det oxå i o försig men jag är en sådan som skyddar :)

Fick ett mindre trevligt uppvaknande i morse. Min klockradio satte igång som den skulle med rix fm men vem var på besök i studion? Jo OLLE JÖNSSON. Ni som känner mig vet att jag inte tål honom. Och ni som inte känner mig vet nu och ni som inte vet vem han är så är han sångaren i Lasse Stefanz. Då hade jag lust att göra en Kalle Anka och ta upp en hammare och slå klockan. Mikkis fattar vad jag menar. Hon som vaknade upp på en kryssning av att de spelade Thorleifs i koridorren ;)
Men som mina arbetskamrater sa *Då vaknade du i allafall*
Ha jo tack ;)

Appropå att sova. Jag somnade förut när jag låg och vilade. Sov typ 1,5 tim. Ändå känner jag mig trött nu. Bra i o försig annars hade det blitt jobbigt i morgon. Då slipper jag förhoppningsvis vakna till Olle Jönsson ;)

Natti på er
Mikkis
2011-06-23 @ 00:14:22
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Ett helvetes uppvaknande! Jikes. Jag ville döda nån på båten typ när gnällspiken drog igång... snacka plågor!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0