SMS

Sitter och lyssnar på en och samma låt hela tiden. Har fått mig en ny favo låt. Barbados släppte nyligen en ny platta och där fanns denna låten. Barbados – Varför kan man älska
Om du har spotify så klicka för att lyssna :)

Tråkig dag men mycket av det beror på vädret. Blåsigt som tusan, ingen sol, men regn. Sen att vara ute i det är ju extra kul ;) Sprang på mamma och Fia på stan när jag var på väg hem från jobbet. Höll dem sällskap tills deras buss skulle gå för min skulle ändå inte gå än på ett tag o jag skulle in o handla innan. Fick veta att Fia har gått buggkurs och jag frågade vilka steg hon lärt sig (visade 2 varianter) eftersom de neråt i landet lär sig lite annorlunda. Sen undrade hon var åhejbugg var så jag visade. Mamma drog på munnen o sa att nu gick gubben för han skämdes. Man måste ha varit där för att förstå det roliga ;)

Hemma gick jag runt runt. Tråk väder. Orkade inget men var för rastlös för att vilja vara still. Visst är sånt irriterande. Kröp tillslut ner i badkaret för att försöka slappna av. Strax innan jag ska gå upp så pep min mobil. Tänkte att det kanske var mamma men det visade sig vara Linn. "jag älskar dig"
Alltså ett sms som man inte väntade på med 3 små ord och man blir på bättre humör (Sånt är ju kul, me oväntade positiva sms). Tösen är i Turkland. Tja hon sa ju innan hon åkte att hon hoppades Sverige fick regn. Jo tack det har vi. I allafall i Östersund. I Värmand var det hagel häromdagen :P

Om du vill ha mig så kom och ta mig
Happ bra då vet jag ;) (he min spotify som är igång)
Mikkis
2011-06-23 @ 00:19:22
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Hehe ja de regnar här just nu... jävla hagel... men de slutade me åska då med. Så typiskt varje år när de vankas midsommar :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0