Sjuk

Jag måste ha blivit smittad i helgen. träffade en hel del folk då och jag vet att vissa av dem nyligen varit sjuk. och en sprang runt med honungsvatten hela tiden. jag han knappt hem innan jag blev sjuk. Näsan är täppt eller rinner. jag hostar, ibland slemm ibland torrhosta. Kroppen är trött och öronen täppta. och mitt i allt har jag fått en allergisk reaktion på vänstra benet. massa små bulor som kliar och duktig som jag e så har jag kliat sönder några. Ja Cissi det är värre än när jag var hos dig :/

De ringde nyss från jobbet för att höra hur det var med mig. de hörde på min röst att allt ej stod rätt till. Tja hesheten är som den är. Jag är hemma resten av veckan men jobbar på måndag fasten jag brukar vara ledig måndagar. Men ska vara ledig på torsdag (dagen efter operationen) så jag tänkte att jag jobbar måndagen istället.

Nu ska jag krypa ner i soffan och se på Skilda Världar 1a säsongen. Skönt att ha nått att titta på när man e hemma så här. Funderar på att ringa broder och be han handla lite åt mig tills han åker hem. han jobbar ändå nästan vid Maxi och han bor ju nästan vid mig så. Nyponsoppa vore inte helt fel.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0