Lögner går fett bort

Nu har jag fått nog. Det finns en person som jag hade en hel del kontakt med förr. Men ganska tidigt insåg jag att personen omgav sig med lögner. Och eftersom jag inte ville ha en sådan i min närhet så sa jag upp kontakten fort. Dock träffar jag på personen då och då så jag vill ju att vi ska vara vuxna och kunna prata me varandra, vilket personen inte ville. Dock ändrade hon sig helt plötsligt. Jag är ganska säker på varför. Eller ganska, jag är säker på varför. Tyckte det var skönt att det kunde skötas snyggt nurå och kanske kanske hade hon lärt sig en läxa. Jo men tjenare. Nu är hon igång igen.

Lögner kommer fram, fattar hon inte det. Och själv gnäller hon på att andra är så dumma och att de ljuger. Så allt som kommer från henne tar jag med en nypa salt. Jag kontaktade henne för en stund sedan för att visa att jag accepterar inte sånt här. Hon lär knappast ha blivit glad och nu gnäller hon säkert att alla e så dumma mot henne osv. Men då får hon göra det. och med säkerhet kommer snart nån där ute få höra nått om mig som inte stämmer. Och då är det jag som framstår som skiten. Aja.

Nej jag tänker inte nämna nått namn. Så taskig är jag inte.
Jag hoppas bara att hon i framtiden ändrar sig. För hon förstör inte bara för andra, utom även för sig själv.

...
2011-06-11 @ 12:34:05

hahahahahhahahah jag tror jag dör...du e så jävla sjuk så d finns inte...undra vem de e som ljuger..har du suttit åh funderat länge på vad du ska skriva för löngner i ditt inlägg eller ? för fan Maria..väx upp åh visa att du e vuxen..

Maria
2011-06-11 @ 12:43:32
URL: http://mariachen.blogg.se/

Johanna jag bara väntade på en sån här kommentar från dig ;) Hade varit förvånad om det inte kommit en :)

Maria
2011-06-11 @ 13:10:09
URL: http://mariachen.blogg.se/

Du trodde inte att Linn skulle berätta sanningen för mig men lögner kommer fram tillslut




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0