Jag kan se

Lustigt hur långt sjukvården har gått. Direkt efter operationen så såg jag. Läkaren bad mig kolla på klockan en bit bort och jag blev paff. Efter det har jag dock blundat i flera timmar för det var en order. Ska tillbaka i morgon för en kontroll.
Själva operationen var cool. Gjorde lite ont när de tryckte. det var som om man sätter ögat mot en dammsugarslang. Men själva laserstrålen var läcker. Är jag udda som tycker det?

Sitter och skrattar åt mamma som försöker få bort katthår ur mattan i hallen. gandalf tror att hon leker med honom. Själv har jag sällskap av Sessan som ligger bakom dataskärmen och försöker se cool ut.
Nu kom hon in och visade allt hår hon tatt bort. Hmm det var inte en liten hög. Så går det med lurviga katter ;)

Hjälp nu kom Busan uppfarande på datastolen i full fart.

Ska inte sitta vid datan någe länge. Vill inte anstränga ögonen.
Så jag ska bara kolla runt lite nu

Mikkis
2011-06-15 @ 20:58:46
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Fan va gött :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0