Fredag

Yepp kom inte på nån bra överskrift. Och det är faktiskt fredag så detså.

Har inte fått så mycket gjort idag. Inte än i allafall. Drömt mycket jobbigt i natt så jag var trött när jag vaknade. Så jag låg kvar länge efter jag vaknat. Eller nästan. Var upp och gick på toa + kollade mobilen (Hade fått sms av Linn) och sen la jag mig igen och läste. Tog av mig ögonskydden innan jag gick upp oxå. Annars hade det kunnat bli en olycka ;). Skönt nu slipper jag dem. Skulle bara ha dem de 2 första nätterna. Sen ringde Linn och vi snackade i 2 timmar. Och sen läste jag lite till. Som sagt, inte mycket gjort. Men ska ta och klä på mig nu, diska och sen knalla till broder och vattna hans blommor. Ser ut att vara lite sol ute i allafall så glor inte folk för mycket när jag kommer i solbrillor ;)
Jag försöker ta hand om mina ögon så gott det går nu i början så det inte blir nått fel :)

De där sakerna för ögonen. De skulle tejpas fast och jag var tvungen att ha massor av tejp för annars ville det inte sitta. Jag såg allt annat än normal ut ;) och ja ni får se en bild ha ha.

Mikkis
2011-06-18 @ 01:10:59
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kan förstå de e skönt att slippa mumifiera ögonen typ nu. Jag skulle ej kunnat sova me de dära på. Jag som kasta iväg ögonbindeln i sömnen (innan jag vande mej att sova utan persienner).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0