Ett test igen

Blunda och bläddra igenom kontakterna i din mobil. Stanna ibland!
FUSKA INTE!


Hej jag heter Maria
Jag tror inte på gud, jag tror på Camilla men jag avgudar Elin.
By the way, Körskolan suger på Nilla..
Saldobesked och Thomas kommer bli tillsammans och Cecilia kommer få en kyss av Jörgen.
Mamma tror på jultomten, Tor kommer bli modell och Hummern Kommer va med i Big Brother i framtiden.

Linn är utseendefixerad och Natasha brukar glömma att duscha.
Sara W kommer bli polis och av misstag döda Cissi.

Men folk bryr sig mer om att Suzz inte kommer till skolan nästa vecka för Moffa har kidnappat henne/honom.
Men det gör inte så mycket för Nummerupplysningen är snygg
nästa år.

Natalie - Country music fan
2011-06-26 @ 22:55:21
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0