Vad hände?

Åkte till Ikea i morse. Min bror har fått sin första lya. Pappa, mamma o jag hängde på för han skulle inhandla lite saker. Jag tänkte att jag kan kolla på några skålar och duschdraperi.
De hade tagit bort mina skålar (har 6 st hemma i 2 olika färger) och kommit me nån annan form så jag sket i dem (hoppas d ehar tid att diska he he). Duschdraperi glömde jag helt bort ;)
Plötsligt hade jag flera småsaker, en stekpanna, en smal bokhylla och en golvlampa. Hur det det där till? Vad hände?

Plötsligt stod vi framför Janne och hans son Alexander. Man träffar dem aldrig i stan men åker man till Sundsvall 20 mil bort då gör man det ;) Jannes mobil ringer o de är hans tjej (mamma till alexander) som vi känt sedan min bror var liten. Han var bästis med en av hennes söner. Mamma svarar i Jannes mobil. Ha ha Carina blev ganska paff ;) Sen kom hon knallade för att snacka lite.

Vi har varit igång hela dagen. jag gick upp 7 i morse o kom hem strax efter 22. Jag har gått o gått o gått. Skulle fan ha haft stegräknaren på mig ;)

Något som lockar nu är badkaret.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0