Mer energi

Idag har jag mer energi än i går. Kan inte påstå att jag är pigg men ändå :) Jag passar på att städa lite. Passar på att tvätta den svarta klänningen med paljetter oxå. Tänker ha den på lördag när jag ska ut. Nya strumpbyxor är oxå inköpta. Peppar peppar att de håller så jag kan ha på söndag oxå :)

Funderar på att ta en liten städpaus och läsa klart Kitty boken jag köpte häromdagen. Gjorde ju ett klipp. 7 böcker för 75 kr. Mest Danielle Steel böcker. Kan vara dags att äta nått oxå. Det är ju lunch tid.

Det blir en dokumentär 14.55 som jag vill se. Den handlar om barn som vill byta kön.
Så först lunch, sen städning fram till 14.55 då det blir en tv paus (kan dock fortsätta när det är reklam).
En tjock katt i en smal värld
2011-01-24 @ 18:08:26
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Sv: Precis. Men det syns ju inte utåt när man är som vi. :) Däremot har man ju fortfarande svårt att koncentrera sig vilket märks även om man är tyst, om man bra tittar lite noga.

ANNIE ~ FOTOBLOGG
2011-01-24 @ 20:16:36
URL: http://annuut.blogg.se/

sv: har visat det i bloggen nu, ha en fortsatt bra kväll ! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0