Måste sova, måste sova

MEN ÄNDÅ ÄR JAG VAKEN!!!

Jag har massor att göra i morgon. Senare idag snarare. Jag hade tänkt sova senast 00.00 och nu är klockan 02.00. Duktig idiot. Tur att jag är ledig i morgon. Det är 2 ungar på hela förskolan. I allafall så stod det så på schemat i onsdags. Vem vet det kanske bara blir 1. Dock så är inget av barnen från min avdelning och det är flera som ska jobba så jag skulle bara bli överflödig. Men dagen känns ändå för kort för allt som ska göras.
Varför sitter jag och skriver det när jag borde sova istället? jag vet inte.

Tusan Maria. GÅ O LÄGG DIG!!!!
sofia
2011-01-07 @ 13:06:33
URL: http://enstorblog.blogspot.com/

Haha sitter och skrattar lite åt ditt inlägg, ser så himla skönt ut. Älskar hur du skriver det! Ja idag tycker jag faktiskt att jag får vara lite stolt över mig. Jag har ju ändå klarat 5 dagar snart av min hemska diet bara 5 dieter kvar sen hihi. Massa kramar!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0