Lets dance again

I kväll var det första avsnittet av årets lets dance. Jag hade 3 st som jag såg fram emot att se dansa. Andreas, Alexander och Jessica. När Andreas hade dansat så kunde jag inte låta bli att skratta. Tony tyckte att Andreas skulle stänga munnen när han dansar. Då säger Andreas till Almeäs *Jag är förvånad att Tony vill att jag ska ha munnen stängd*
Alla i juryn höll på att dö. Andreas har verkligen min humor ha ha.

Jag har inte valt nån favorit än. Väntar tills nästa vecka då en får lämna programmet. Vill gärna se dem dansa igen innan jag väljer.

Undrar om Bagge blir årets Willy




Ur aftonbladet

Efter att Andreas Weise och hans danspartner Sigrid Bernson gjort debut i kvällens ”Let's dance” var det dags för juryn att ge sitt utlåtande om parets cha-cha-cha.

Tony Irvings omdöme var positivt, men han hade en önskan:

– Stäng munnen.

När Jessica Almenäs ville ha Weises kommentar på juryns utlåtande gav han tillbaka – och det ordentligt:

– Jag är lite förvånad att Tony ville att jag skulle stänga munnen.

Det snuskiga skämtet fick såväl publik som jury att brista ut i gapskratt.

– Du förtjänar det inte, en fyra, sade en skrattande Tony under poängutdelningen.


Ur expressen

 

Andreas Weise gick direkt från "Idol" till "Let´s Dance" och tog med sig sin rappa tunga till dansprogrammet i TV4.
I premiären fick han ljummet betyg av juryn.
– Tekniskt så har du alla byggstenar. Men det jag skulle önska är att du stänger munnen, det ser ut som att du fångar flugor, sa Tony Irving.
Efteråt plockade Weise fram en snabb replik – som fick resten av juryn att ducka och vrida på sig.

–  Jag är lite förvånad över att Tony vill att jag skulle stänga munnen.
Då blev det först helt tyst i studion – sedan började de flesta att gapskratta. Juryn hade svårt att senare ge betyg på grund av det plötsliga sexskämtet.
Programledare Jessica Almenäs försökte att få tillbaka fokus i studion:
– Nej, nej, inga snuskskämt i programmet. Tänk att det är många barn som tittar.
Efteråt försökte Weise att släta över sexskämtet:

– Jag skojade. Du är fantastisk Tony.
När sändningen är slut pratar Expressen.se med Tony Irving och Andreas Weise.
- Jag visste att han kunde ta det, säger Weise.
Irving:
- Jag får bjuda på några öl och fråga vad han egentligen menar. Men nu är inte jag den mest vulgära i programmet.
Anonym
2011-01-11 @ 13:25:05

Tror det finns en chans att WEISE blir årets BJÖRKMAN - om han mot förmodan inte kan dansa.

Maria Bredin
2011-01-11 @ 19:58:33
URL: http://mariachen.blogg.se/

Nja weise var riktigt bra på att dansa. sen tycker jag nog andreas har bättre sångröst än björkman :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0