Kommer inte på nån rubrik

Skulle vilja skriva av mig men undrar om det inte blir värre då. Vet att detta är min blogg o att jag ska kunna skriva vad jag vill här men ibland man man starta bråk på det sättet och det är just detta handlar om, bråk. Hon är som en tickande bomb. Som en 14 åring (Man brukar vara känslig i den åldern). Förr 1 år sedan kändes det som om vi var närmare varandra än någonsin och jag var jätte glad över det men sen hände detta. Jag vet inte vad som har hänt men jag kan ärligt säga att jag är orolig för henne. Känns inte som om hon mår bra. Det är därför jag så sällan pratar med henne nu för hon blir så lätt sur. Hon klarar inte av motgångar :(
Hon blir sur om man tackar nej till saker, om man måste boka av något.
Jag bryr mig massor om henne. Annars hade jag inte blivit sårad av hennes agritioner.

Jag var bland annat tvungen att boka av att åka till henne i morgon (jag bokade inte av idag, det var ett tag sedan). Vilket jag försöker att ordna på ett annat sätt. Jag har suttit och kollat runt på massor med datum. kollat min kallender så jag inte ska dubbelboka igen osv. För att kunna åka till henne, för att överaska henne. Jag hade tänkt att föreslå alla de där datumen och se om nån passade. Tänkte ta ledigt en dag från jobbet. Tänkte bjuda henne på middag eftersom vi ses så sällan. Nu har jag ingen lust alls.

Jag hoppas det ordnar sig. Att hon kommer ur detta och blir av med sina agritioner. Hon mår inte bra av dem. Ingen mår bra av att gå runt och bära på sånt. Jag vet ju att hon är mer mogen än så här, men folk runt omkring vet inte det. Jag saknar henne och det vi hade. Jag hoppas på att det kommer tillbaka. Vill inte förlora henne. Men så länge hon har det här humöret så vågar man knappt säga pip :(

Såklart finns det många som inte håller med mig i detta och som kommer höra av sig till mig och säga det ena och det andra men detta handlar inte om er utan hur jag ser det.

Vi borde ses (Det blir så lätt missförstånd via internet) och prata ut men det är ju inte heller lätt :/

Saknar dig




Linn
2011-01-28 @ 21:07:17

Det är tråkigt när det blir missförstånd =( Speciellt när personer i fråna inte kan se att det var en olyckhändlse =(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0