En bra låt (Scotts)

Jennie vet vad hon vill

Hon har tänkt till

Hon tror jag ska svara

Så hon kan få förklara

Att hon ändrat sig

Att hålla fast vid mig

Jennie vet vad hon vill


Jag ser att du ringer upp

Jag lotsas va oberörd

Du tror du kan få allt du vill ha

 

Jennie vet vad hon vill

Hon har tänkt till

Hon tror jag ska svara

Så hon kan få förklara

Att hon ändrat sig

Att hålla fast vid mig

Och jag vet vad hon vill

Ska ta, det alla andra har

Jennie vet vad hon vill


Du tror du leker med mig

Men jag har läst sönder dig

Du tror du kan få allt du vill ha


Jennie vet vad hon vill

Hon har tänkt till

Hon tror jag ska svara

Så hon kan få förklara

Att hon ändrat sig

Att hålla fast vid mig

Jag, vet vad hon vill

Ska ta, det alla andra har

Jennie vet vad hon vill


Fast du har sårat mig så

Har jag svårt att förstå

Att jag kunde gå på

Ännu en lögn från dig


Jennie vet vad hon vill

Hon har tänkt till

Hon tror jag ska svara

Så hon kan få förklara

Att hon ändrat sig

Att hålla fast vid mig


Jennie vet vad hon vill

Hon har tänkt till

Hon tror jag ska svara

Så hon kan få förklara

Att hon ändrat sig

Att hålla fast vid mig

Jag, vet vad hon vill

Ska ta, det alla andra har

Jennie vet vad hon vill



Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan
2011-01-22 @ 16:40:46
URL: http://ninaruthstrom.se

Min favorit i let´s dance är Tina Turner. Hon är ju helgrym!

mathilda
2011-01-22 @ 19:01:56
URL: http://mmaathildajohansson.blogg.se/

sv: tack!:))

r o c k z
2011-01-22 @ 20:21:44
URL: http://rockzie.blogg.se/

SV; TACK! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0