Att vara med Linn

Vet inte om Linn vet hur mycket hon betyder för mig. Jag sitter här i soffan med henne brevid mig och jag har tårar i ögonen som jag blinkar bort. Att vfå umgås med henne är något dyrbart. I morgon skiljs vi åt och det är tråkigt. Visst vi ses snart igen men ändå. Hon är så underbar. Jag älskar att umgås med henne.
Hon var den sista länken jafg behövde för att få skedjan komplett. Kedjan som får mig att orka. Som får mig att leva. Jag mår så mycket bättre numera tack vare henne (och mina närmaste).

Just nu skulle jag vilja ställa undan datan och krypa bort till henne och hålla om henne och berätta hur mycket hon btyder för mig. Men jag sitter kvar. Jag vet inte varför. Jag vet att hon ej skulle missuppfatta mig och tro att jag fått känslor för henne. Hon vet att det är vänskap jag känner. Varför sitter jag då kvar här när jag hedlre vill hålla om henne. Jag vet inte.

Men en sak vet jag och det är att hon är min ängel


Mikkis
2011-01-01 @ 23:41:12
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Ni e för goa <3

Tiia
2011-01-02 @ 02:43:19
URL: http://hush.blogg.se/

Tummen upp för Linn för att hon gör dig så glad




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0