15 år i ansiktet

Okej jag känner mig som 15 år i ansiktet nu. Jag har vattkoppar. Näe det har jag inte men finnar. Nog för att jag har finnar då och då men sällan så här många på samma gång och ännu mer sällan i pannan där det nu finns 2 st. Men den värsta e ju den på hakan. Det är en sån som typ inte syns men gör förbaskat ont. he sen är de några som spruckit så de ser ut som sår. Så i morgon blir det en ta hand om ansiktet dag. En hela kroppen kanske. Det är tur att folk på gymmet knappt ser på en när de tränar bodypump (har det inbokat på måndag).
N
2011-01-23 @ 12:18:45
URL: http://emddeluxe.blogg.se/

de är en annan tjej som hörde av sej tidigare som skulle hjälpa mej, men jag hör av mej igen maria fall de är så :) <3

kram

Mikkis
2011-01-23 @ 21:26:34
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Känner igen de hela, bah... fick 3 finnar över en natt... wtf?! Ja som ej hade finnar när ja va yngre typ. Suck.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0