Mello i kväll. Jag gör inte om misstaget

För nått år sedan gjorde jag misstaget att lyssna på låtarna i förväg. De där 30 sekunderna eller vad det är man får höra i förväg. Man kan inte avgöra om en låt är bra på den lilla biten. Jag lyssnade på den korta versionen t ex på Baby goodbye av EMD. Jag blev besviken. Jag hade hoppats att de skulle ha en bra låt. Oså när de gjorde den i sin helhet så diggade jag låten. Man måste höra hela låten för att kunna ge den ett ärligt omdömme. Så efter det där så bestämde jag mig för att låta bli att lyssna i förväg. Visst det har varit frestande men jag har låtit bli.

Såklart hoppas jag att de artister jag gillar kommer ha bra låtar. Jag tillhör dock de få personerna som går efter låten och inte artisten så som man ska göra. Det har dykt upp en o annan låt jag gillat med en artist jag ogillar. Jag vågar erkänna det oxå :) Såklart håller jag en tumme för att de artister jag gillar ska ha bra låtar o får gå vidare.

Så i kväll kryper jag ner i soffan för att se och lyssna på mellon. Må bäste låten gå vidare :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0