Fredag igen

Skönt med fredag. Ledig lördag, söndag och måndag. Passar mig utmärkt me tanke på att kroppen känns lite utsliten. tror dte är någon bacill. Tur att jag inte hade någon dans inbokad den här helgen. Det får bli Lets dance på tv. Så lite dans blir det i allafall ;)
Har 3 favoriter
Jessica
Alexander
Andreas


Har snöat som tusan. När jag kom ut i morse så var det stora högar med snö. Hörde att neråt i landet (Stockholm) var bussar osv inställda. Inte här uppe. Första bussen var i tid och buss nr 2 var tre min sen som det kan bli när det är mycket folk. Plogbilarna var i fullgång. På vintern är det skönt att bo här uppe för här blir det sällan kaos när snön kommer.Lipar Dock så älskar jag Stockholm

 


Nu ska den här kroppen ta sig ett bad och koppla av
Johanna
2011-02-11 @ 23:15:50
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Betyder alla hjärtans dag mycket för dig?

Maria Bredin
2011-02-11 @ 23:28:28
URL: http://mariachen.blogg.se/

Johanna: Nope, inte ett dugg faktiskt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0